Smaragdforum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
PortalPortal  HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Bra funktion med hemmahamn men korrupt karta

Gå ner 
FörfattareMeddelande
SWE25
Gäst




Bra funktion med hemmahamn men korrupt karta Empty
InläggRubrik: Bra funktion med hemmahamn men korrupt karta   Bra funktion med hemmahamn men korrupt karta Emptylör nov 01, 2008 5:14 pm

Hej!
Bra funktion med att kunna lägga ut var hemmahamnen är.

Men Kyrkviken på Lidingö saknas så min hemmahamn ser ut att ligga lång uppe på land.
Fast det är ändå bättre än Garmins karta där hela Lidingö saknades.

Hälsningar,
Allan Wieslander - SWE25
Till överst på sidan Gå ner
Charlie
Gäst




Bra funktion med hemmahamn men korrupt karta Empty
InläggRubrik: Kyrkviken saknas på kartan   Bra funktion med hemmahamn men korrupt karta Emptytis dec 16, 2008 10:49 pm

Allan, du får säga som man sa i det militära: "Om kartan inte stämmer med verkligheten så gäller kartan"! santa GUL JOD som det stod i Blandaren!
Till överst på sidan Gå ner
SWE186
Gäst




Bra funktion med hemmahamn men korrupt karta Empty
InläggRubrik: Hemmahamnar   Bra funktion med hemmahamn men korrupt karta Emptyons feb 04, 2009 6:27 pm

Allan, när jag lade upp din hemmahamn reagerade jag också på att positionen var mitt på "land". Jag utgår från att Google uppdaterar sina kartor så snart de får in ny information. - Det kan knappast vara den enda missen i kartorna..

Så här långt är 59 hemmahamnar registrerade och det inte så illa! Förslagsvis skriver man en rad om detta i medlemstidningen och på så sätt kanske får fler att registrera sina hemmahamnar.

Har ni förslag på hur denna sida kan förbättras posta gärna förslagen här eller skicka dem till min adress som finns hemmahamnen för SWE186. Ett förslag som jag fått så här långt är att man skall kunna lägga till en bild.

Patrik Sporre - SWE186 Gaia
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Bra funktion med hemmahamn men korrupt karta Empty
InläggRubrik: Sv: Bra funktion med hemmahamn men korrupt karta   Bra funktion med hemmahamn men korrupt karta Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Bra funktion med hemmahamn men korrupt karta
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Smaragdforum :: Forum :: Allmänt-
Hoppa till: