Smaragdforum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
PortalPortal  HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Tack för ett fantastiskt SM!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Vera #16
Gäst




Tack för ett fantastiskt SM! Empty
InläggRubrik: Tack för ett fantastiskt SM!   Tack för ett fantastiskt SM! Emptymån aug 04, 2008 8:05 pm

Stort tack för ett fantastiskt kul SM som vi inte tycker kunde bli bättre! Trevliga stockholmare att umgås med och grymma aktiva Smaragd-arrangörer.

Jenny & Per afro
Till överst på sidan Gå ner
SWE303
Gäst




Tack för ett fantastiskt SM! Empty
InläggRubrik: Tack alla ni som hjälpt till att fixa årets Smaragd-SM   Tack för ett fantastiskt SM! Emptytis aug 05, 2008 3:48 pm

Tack för en toppenvecka i Sandhamn. Kommentarer som jag hörde på båten var "Vilken fantastiskt rolig klass", "Vad stöttande och trevliga alla är trots att det ändå är SM" m.m. och jag kan bara hålla med. Tack alla bakom Smaragdförbundet som ser till att skapa den här öppna och stöttande atmosfären i klassen. Utan den skulle jag/vi aldrig ha lärt oss så mycket och fått så många tips för att bli bättre Smaragdseglare. Tack alla som hjälpt till med arrangemanget, det var en underbar SM-vecka!

Tack!

Niklas med besättning på SWE303
Till överst på sidan Gå ner
 
Tack för ett fantastiskt SM!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Smaragdforum :: Forum :: SM och kappsegling-
Hoppa till: