Smaragdforum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
PortalPortal  HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Saildrive 330 - erfarenheter?

Gå ner 
FörfattareMeddelande
SWE305
Gäst




Saildrive 330 - erfarenheter? Empty
InläggRubrik: Saildrive 330 - erfarenheter?   Saildrive 330 - erfarenheter? Emptyfre jul 11, 2008 3:41 pm

Min 20 år gamla 2-cylindriga (sic) Yanmardiesel börjar låta trött och jag funderar på vad göra. Dessutom är det fruktansvärt trångt motorrummet och minsta lilla filterbyte eller oljepåfyllning kräver extraordinära ansträngningar. För att komma åt motorns vänstersida bör man vara skapt som en galoppjockey.

Är det någon som vet något om hur Saildrive 330 skulle passa? Vikten och det lilla formatet verkar frestande.

Claes Rehnvall
claes.rehnvall@kagnev.se
011-287215
0709-468400
Till överst på sidan Gå ner
Swe 12
Gäst




Saildrive 330 - erfarenheter? Empty
InläggRubrik: 1-cylindrig Yanmar diesel   Saildrive 330 - erfarenheter? Emptymån aug 04, 2008 11:43 am

Hejsan,

Jag har den encylindriga Yanmar dieseln i en Cruiser och den har jag varit väldigt nöjd med. Den kanske är mindre? Själv tycker jag det är trångt men inte så farligt...
Till överst på sidan Gå ner
Magnus s
Gäst




Saildrive 330 - erfarenheter? Empty
InläggRubrik: Saildrive 280   Saildrive 330 - erfarenheter? Emptytis aug 19, 2008 11:54 pm

http://hem.bredband.net/magnusfia/index.html
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Saildrive 330 - erfarenheter? Empty
InläggRubrik: Sv: Saildrive 330 - erfarenheter?   Saildrive 330 - erfarenheter? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Saildrive 330 - erfarenheter?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Saildrive erfarenhet?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Smaragdforum :: Forum :: Allmänt-
Hoppa till: