Smaragdforum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
PortalPortal  HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Vinterplats i Nacka / Värmdö sökes

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Philip18
Gäst




Vinterplats i Nacka / Värmdö sökes Empty
InläggRubrik: Vinterplats i Nacka / Värmdö sökes   Vinterplats i Nacka / Värmdö sökes Emptytis jan 29, 2008 5:56 pm

Hej, jag ska flytta till Eriksvik i Saltsjö Boo i vår. Någon som vet någon bra båtklubb i Nacka / Värmdö området. Jag har fått tag på en sommar-plats på Småängsviken på Ingarö, men behöver en upptagningsplats till vintern också.

Philip SWE187
Till överst på sidan Gå ner
Masen
Gäst




Vinterplats i Nacka / Värmdö sökes Empty
InläggRubrik: vinterplats   Vinterplats i Nacka / Värmdö sökes Emptymån feb 04, 2008 12:13 am

Hej Philip! Du kan ju prova att snacka med Magnus Enbom, han ligger vid Boo brygga precis innan man kommer ut på baggen. vet ej vad båtklubben heter.
Hälsningar Urban på SWE 155
Till överst på sidan Gå ner
Masen
Gäst




Vinterplats i Nacka / Värmdö sökes Empty
InläggRubrik: Sv: Vinterplats i Nacka / Värmdö sökes   Vinterplats i Nacka / Värmdö sökes Emptymån feb 04, 2008 12:20 am

Hej igen! Jag kom på att min båtklubb ( Stavsnäs båtklubb ) tar emot externa vinterliggare i mån av plats ( brukar dock finnas ) är det intressant så kan du ringa mig så kan jag förmedla en kontakt
Urban Blomqvist 070-756 17 89
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Vinterplats i Nacka / Värmdö sökes Empty
InläggRubrik: Sv: Vinterplats i Nacka / Värmdö sökes   Vinterplats i Nacka / Värmdö sökes Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Vinterplats i Nacka / Värmdö sökes
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Smaragdforum :: Forum :: Allmänt-
Hoppa till: