Smaragdforum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
PortalPortal  HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Centrumlyft

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Henrik O




Antal inlägg : 5
Registration date : 08-10-21

Centrumlyft Empty
InläggRubrik: Centrumlyft   Centrumlyft Emptytis jun 29, 2010 9:51 am

Ska montera centrumlyft och undrar då vilka kölbultar (akter ifån) man ska använda sig av ?

Henrik SWE 216
Till överst på sidan Gå ner
Johan Bu
Gäst




Centrumlyft Empty
InläggRubrik: Kölbultar   Centrumlyft Emptymån jul 12, 2010 12:56 pm

Hej, gällande vilka kölbultar som man kan lyfta i så är orginalöglan monterad över bult två och tre från aktern sett. Jag har dock monterat två öglor för att kunna lyfta med truck eller kran, till detta har jag en balk som har många lyft hål så att jag kan ändra centrum om jag lyfter med exempelvis mast på. Smaragden bör lyftas i centrum lyft för att spara på limningen mellan bulb och sula. Hör gärna av dig vid frågor mvh Johan B
Till överst på sidan Gå ner
Johan SW
Gäst




Centrumlyft Empty
InläggRubrik: Huvudskott   Centrumlyft Emptyons aug 04, 2010 8:48 pm

Hej Henrik jag undrar Lite över dina huvudskott utsågat och fräst med handöverfräs i 40mm divinycell! Funderar lite på att göra förstärkningar och skulle behöva hanfasta tips på tillvägagångssätt, kontakta gärna mig på johan.bursell@spray.se tack på förhand / Johan
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Centrumlyft Empty
InläggRubrik: Sv: Centrumlyft   Centrumlyft Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Centrumlyft
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Smaragdforum :: Forum :: Allmänt-
Hoppa till: