Smaragdforum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
PortalPortal  HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Plugg för att täppa till hålet efter drevet

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Patte
Gäst




Plugg för att täppa till hålet efter drevet Empty
InläggRubrik: Plugg för att täppa till hålet efter drevet   Plugg för att täppa till hålet efter drevet Emptymån maj 31, 2010 11:24 pm

Tänkte ta ut motorn som har givit upp och undrar om man kan sätta in en plugg i hålet, läste någonstans att det fanns en sådan, avser motor MB2
Till överst på sidan Gå ner
Jonas s8
Gäst




Plugg för att täppa till hålet efter drevet Empty
InläggRubrik: Sv: Plugg för att täppa till hålet efter drevet   Plugg för att täppa till hålet efter drevet Emptytis jun 01, 2010 11:35 am

Hej Patte, jag kommer ihåg att det var en eller flera trådar i gamla forumet (innan den nya snygga websidan kom till) Jag tror att det var en kvinna som kunde göra pluggar mot beställning.

Jag tänkte bara fråga vad du ska göra med den gamla motorn? Jag skulle behöva byta ut min gamla startapparat eller i alla fall kåpan som sitter högst upp.

lycka till
jonasqwist@hotmail.com
Till överst på sidan Gå ner
Patte
Gäst




Plugg för att täppa till hålet efter drevet Empty
InläggRubrik: Sv: Plugg för att täppa till hålet efter drevet   Plugg för att täppa till hålet efter drevet Emptytis jun 01, 2010 7:45 pm

Försöka rusta upp den, därför söker jag en plugg som går att ta ut igen
Till överst på sidan Gå ner
Charlie
Gäst




Plugg för att täppa till hålet efter drevet Empty
InläggRubrik: Sv: Plugg för att täppa till hålet efter drevet   Plugg för att täppa till hålet efter drevet Emptytor jun 03, 2010 9:24 pm

Jag köpte en plugg av tjejen som gör såna. Fick betala 1.500 spänn för pluggen. Den var värdelös. Passade inte alls i hålet efter drevet, så jag har slängt den på soptippen. Har lyft ur motorn och plastat igen hålet. Det var mycket bättre.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Plugg för att täppa till hålet efter drevet Empty
InläggRubrik: Sv: Plugg för att täppa till hålet efter drevet   Plugg för att täppa till hålet efter drevet Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Plugg för att täppa till hålet efter drevet
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Smaragdforum :: Forum :: Allmänt-
Hoppa till: