Smaragdforum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
PortalPortal  HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Motorfäste

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Henke
Gäst




Motorfäste Empty
InläggRubrik: Motorfäste   Motorfäste Emptysön nov 08, 2009 11:38 am

Har precis monterat ur min trasig inombordare och beställt en 8hk utombordare! Vad ska man ha för motorfäste? Jag har kollat runt lite på marknaden, det finns mycket att välja på. Har du något förslag? Man vill ju ha ner motorn så lågt som möjligt...
Till överst på sidan Gå ner
Patrik
Gäst




Motorfäste Empty
InläggRubrik: Sv: Motorfäste   Motorfäste Emptymån nov 09, 2009 12:18 am

Hej Henke,

Vår 8hk Honda blev stulen dagarna innan upptagning i september och kommer nu installera en inombordare varför vårt fäste finns om du är intresserad.. Efter att testat en uppsjö av fästen fastnade vi för ett RF10hk fäste (byggplast.se/Article.aspx?ArticleNo=7251, seasea.se/SectionList.aspx?CatID=7045 med flera). Detta fäste är stabilt i sidled och med de krängningar som kan uppstå och med en tung utombordare är detta att föredra. Fyra rejäla bult och marin plywood eller 4mm rostfri plåt innanför akterspegeln så sitter det.

Patrik - SWE186 Gaia
Till överst på sidan Gå ner
Henke
Gäst




Motorfäste Empty
InläggRubrik: Sv: Motorfäste   Motorfäste Emptymån nov 09, 2009 11:42 am

Hej! Jag är intresserad av att köpa ditt motorfäste! kontackta mig på henke_rs@hotmail.com eller 0703091548 MvH/Henke!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Motorfäste Empty
InläggRubrik: Sv: Motorfäste   Motorfäste Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Motorfäste
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Smaragdforum :: Forum :: Allmänt-
Hoppa till: